6/27 実施版 Brawl Stars(ブロスタ) バランス調整 日本語訳

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本日6月27日にBrawl Starsにバランス調整が入りましたので簡単に日本語訳

元ネタはreddit(公式からの投稿)です。

※誤訳等あればtwitterよりご連絡いただけると助かります。

www.reddit.com

 

Howdy Brawlers! We've got another round of balance changes coming your way.
やぁBrawlersたち!君たち宛にもう一つのバランス調整があるよ。

 

キャラクターバランス:

Dynamike:

Super damage increased from 400 to 500.

必殺技のダメージを400から500へ増加

Dynamike's ultimate was a little underwhelming doing only slightly more damage than his main attack (increased in last update).

Dynamikeの必殺技がメインの攻撃よりもわずかに攻撃力が大きいだけであることに不満をもっていたんだ。

Bo:
Health increased from 800 to 900. Bo is getting stronger!

体力を800から900へ増加。Boは強くなったよ!

This health increase should bring him closer to becoming a ranged-tank.

この体力の増加は彼をRanged-tankに近づけていくよ

Jessie:

Main attack damage reduced from 160 to 140.

メインの攻撃のダメージを160から140に減少
Jessie was one of the strongest characters in high-trophy games.

Jessieは高トロフィー帯でもっとも強いキャラクターの一つだったんだ。

Nita:

Reload time increased from 1.0s to 1.25s

リロード時間を1.0秒から1.25秒へ増加
Nita was too quick!

Nitaのリロードは早すぎた!

Spike:

Health decreased from 700 to 600.

体力を700から600へ減少
Spike was very strong in high-trophy games. He was a bit too much of a tank for the amount of damage he did.

Spikeは高トロフィー帯でとても強かったんだ。彼は受けるダメージに対して少し多くの体力があったんだ。

その他の変更


Coin Boost now costs 20 gems (from 50) and lasts 7 days

コインブーストのコストを50Gemから20Gemとして期間を7日間へ変更

New Maps!

新しいMap

Bounty、Smash & Grab
Changes to event rotation to include more Bounty (and new maps)

イベントのローテーションをより多くのBountyと新しいマップを含めるように変更